maandag 14 november 2011

karaoke avond!

Een verhaaltje, omdat jullie al zolang niks van mij gehoord hebben.
Het gaat goed met mij! Ik ben alleen niet meer weg geweest sinds het weekend van Córdoba en Granada, dus eigenlijk had ik ook niet echt iets om over te schrijven.
Maar nu.. nu ga ik toch zoiets spannends vertellen.. Aanstaande woensdag is er namelijk Karaoke avond en wie gaat er uiteraard aan mee doen? Inderdaad; Lilian Kupers.
En iedereen wordt al gek van mij. Het begon er namelijk mee dat de vraag bij ons op kwam of je elk liedje kan kiezen, of dat er een speciale lijst is. Ik wilde dit wel graag weten en heb dit aan de organisatie gevraagd. Ik wil namelijk wel goed mijn optreden voorbereiden. Als antwoord kreeg ik terug dat ik door kon geven welk lied ik graag wilde zingen en dan konden zij het opzoeken of ze die hadden. Dit vond ik een prima deal. Maar dan komt het moeilijkste en het deel waar volgens mij iedereen gek van werd, ik kon geen liedje meer kiezen. Ik wist (en weet nog steeds niet) welk liedje ik moet gaan zingen, welke goed bij mijn stem past, waarbij ik goed over kom bij het publiek etc. Uiteindelijk heb ik maar een lijstje van liedjes opgestuurd, zodat zij konden kiezen. Maar nu ik moet wachten, komen er steeds meer liedjes in mijn hoofd die ik wel kan zingen.
Nu het wachten is gekomen vraag ik aan iedereen of ze naar de karaoke avond komen en zo niet, dan vind ik dat ze echt wél moeten komen! Het wordt de avond van het Erasmus jaar! (okee, dat is overdreven).
Eigenlijk is dit een klein beetje een onzin verhaal, maar dan weten jullie dat het nog goed gaat en dat ik me hier goed vermaak!

Voor nu staat op het programma:
-          Lotte (huisgenoot Amersfoort) komt morgen.
-          Voetbalwedstrijd Duitsland – Nederland
-          Karaoke avond
-          Sevilla
-          Eind november Marokko
-          En dan is het alweer december

Tijd vliegt, tot snel!
xXX

3 opmerkingen:

  1. Ehm, bij Karaoke kies je toch gewoon op dat moment in een gekke bui welke je mee wil bleren?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Euhm.. MIsschien dat dáárom iedereen gek van mij wordt..Ik ben er teveel mee bezig (zelfs zoveel dat ik er een blog overschrijf)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. En? Hoe is het gegaan? :D Welk liedje heb je uiteindelijk gedaan?

    BeantwoordenVerwijderen