donderdag 26 januari 2012

And the winner is..

Mijn tijd als erasmus student zit er bijna op. Niet alleen voor mij, maar voor vele andere studenten. Om dit goed af te sluiten had de ESN (Erasmus organisatie) de erasmus awards geregeld.
In de eerste ronde kon iedereen stemmen op iedereen. Er waren verschillende categorieën gemaakt, waarbij een verschil was tussen mannen en vrouwen.
De categorieën waren:     Mister and Miss Erasmus (de aantrekkelijke erasmus studenten)
            Mister and Miss Celebrity (zij kun je vinden op elk feestje)
            Lord and Lady of the Drinks (Zij die altijd drunken zijn (of lijken)

Na de eerste ronde werden de stemmen geteld en kwam er van elke categorie vijf genomineerde uit. Hierna kwam de volgende ronde waarbij er gestemd kon worden op deze vijf.
Met de Erasmus Award Uitreiking zou dan bekend gemaakt worden wie de Award won.

Zelf heb ik natuurlijk fanatiek meegedaan, maar ik heb ook reclame moeten maken voor mezelf. Ik was namelijk genomineerd in twee categorieën. Ik was genomineerd voor Miss Celebrity en voor lady of the drinks.

Gister was dan de Award uitreiking. Speciaal hiervoor trok ik mijn nieuwe rode jurkje aan. En samen met twee andere vriendinnen waren we in het rood en we waren er klaar voor. We namen onze plaats in beslag en nu was het wachten tot het begon.
Al gelijk begonnen ze met de uitreiking voor miss Celebrity. Nu was het opletten, want ik was natuurlijk hiervoor genomineerd. Ze begonnen met nummer drie; Lindsay. Hierna kwam nummer twee: Agnieska. En hierna was nummer één *tromgeroffel*: Lilian.
Ik ben Miss Celebrity! Ik kreeg een prachtige Award, een lintje en een getekend papiertje. En toen moest ik mijn speech houden. Die had ik nog niet van te voren bedacht. Maar ik heb iedereen bedankt en natuurlijk ook mijn ouders.

Uiteindelijk kwam ook de uitreiking voor lady of the drinks. Gelukkig kon ik dit niet winnen want er is hier een Aziatisch meisje en zij is echt altijd dronken.  Dus zij won dit dan ook glansrijk.

Na deze mooie awards werd het tijd voor het diner. Met 55 studenten aan een lange tafel eten en voetbal kijken (barcelona – madrid). Hierna werd het tijd om het eten eraf te dansen op een goed feestje. Tot diep in de nacht werd er gedanst en gelachen. Maar het einde van de nacht kwam in zicht, om daarna lekker te slapen en te dromen over mijn miss Celebrity Award.

4 opmerkingen:

  1. Super tof! :D

    Genomineerd voor Miss Celebrity én Lady of the drinks.. Klinkt alsof je een behoorlijk feestbeest was de afgelopen tijd ;) Je hebt toch hopelijk ook wel vakken gevolgd? :P

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. ja, elke week feesten! maar niet elke dag hoor, ik heb ook nog wel iets voor school gedaan ;)
      Tot snel maar weer een x!

      Verwijderen